Friday, July 16, 2010

AND THE WINNER IS.....

Sabar seminit ye..dan baca dulu sedikit maklumat untuk customer atau bakal customer DesignerCottonFabric (DCF). Ni tentang isu yang paling memenatkan bagi para peniaga Online iaitu ttg POST.

1. Di DCF kami menggunakan khidmat POSLAJU atau GDEX courier. Oleh kerana kami juga adalah pengguna, kami faham bahawa 'fast delivery' adalah amat bermakna. Kami cuba membuat penghantara selewat-lewatnya sehari selepas pembayaran dibuat, kecuali jika bayaran dibuat pada hari Khamis atau Jumaat, penghantaran terpaksa dibuat pada Hari Ahad.

2. Untuk makluman, kadar yang kami kenakan sebelum ini sebenarnya adalah lebih murah dari kadar sebenar. Tp bermula dari hari ini, oleh kerana Syarikat Penghantaran sudah ada yang menaikkan tariff masing-masing, kami terpaksa mengumumkan bahawa KADAR POS yang akan kami kenakan akan mengikut KADAR YANG SEBENAR. Mungkin terdapat pertambahan antara RM1-RM3.

3. Mulai 16/7/2010 juga, kami akan memberi DISKAUN RM4 kepada postage setiap RETURNING CUSTOMER untuk semua pembelian kalian yang seterusnya. Jika anda layak, sila maklumkan (in case kami x perasan).

4. Kami amat menggalakkan anda untuk memaklumkan segera sekiranya parcel anda tidak diterima SEHARI selepas penghantaran dibuat. DCF akan memaklumakan melalui email atau SMS tentang tarikh penghantaran. Dalam tempoh 2 minggu yang lepas, kami menerima 4 kes kelewatan yang mencecah seminggu! Sekiranya kami mendapat maklumat awal, kami dapat berurusan dengan syarikat penghantar dengan segera.

Kami berharap agar dpt memberikan khidmat yang terbaik, meskipun terdapat perkara yang berlaku diluar kawalan kami..:(

Sekarang, masa yang ditunggu-tunggu..PEMENANG GIVEAWAY DCF ialah..

Setelah disenaraikan 35 yang mengambil bahagian,



RANDOM Org telah memilih no. 30 iaitu BAE ZURA sebagai pemenangnya. Tahniah dan sila tuntut hadiah anda dengan menghubungi kami sebelum 20/7 ye! Selepas tarikh tersebut, jika tiada tuntutan, kami akan memilih pemenang lain.

Oleh kerana kami teruja dengan komen2 yang diberikan, kami memutuskan untuk memilih seorang lagi pemenang berdasarkan komen yang paling hampir dengan minat kami iaitu ROSH. Rosh akan menerima 2 Fat Quarter pilihan dari DCF.

3 comments:

  1. d moment i saw this entry my heart beat furiously...seriously, x tipu. i read everything & my heart nearly stopped when i saw my name. TQVM! Bestnyer dpt hadiah. 2FQ! YeS! Yes! X tido lena mlm ni... Arigato gozaimas! Syukran! Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. rasa mcm nak pilih semua..
    tunggu kaya raya boleh lah jd cam OPrah..hehe..

    ReplyDelete